donderdag 26 april 2012

Schrijfster Susan Smit had kwade geest in babykamer


Schrijfster Susan Smit had kwade geest in babykamer

Schrijfster Susan Smit kreeg tijdens haar zwangerschap bezoek van een kwade geest.


Dochter Linde kwam eind februari ter wereld, maar voordat de kleine in haar eigen kamertje kon slapen, moest het vertrek grondig worden gereinigd.

"Ik wist zeker dat een destructieve geest bezit had genomen van de babykamer", vertelt Susan Smit aan het AD.

"Ik hoefde maar naar binnen te gaan of voelde een nare, beklemmende sfeer", herinnert de schrijfster zich.

"Het lukte me niet om die kamer schoon te krijgen. Vandaar dat ik iemand heb ingehuurd om de boel energetisch te zuiveren. Dat ging met een geweld - ongelooflijk. Maar het heeft geholpen: op het kamertje van Linde is het nu alsof de zon schijnt."

De 37-jarige schrijfster Susan Smit, die in 2001 debuteerde met het boek Heks waarin ze uit de kast komt als heks, gelooft niet dat haar dochter een kleine versie van zichzelf is. "Ze is een ziel die door mij is geïncarneerd tot een nieuw mens."

Voor Susan Smit is haar dochter veel meer dan alleen haar kind. "Ik maakte kennis met mijn nieuwe goeroe, mijn nieuwe onvermoeibare spirituele leraar: mijn baby."

Susan Smit presenteert nieuw boek

Schrijfster Susan Smit heeft, in het bijzijn van tal van bekende vrienden, haar nieuwe boek “Zoals Jij Bemint” gepresenteerd,  Het is een bundel met 15 korte verhalen over liefde en lust.  Tatum Dagelet, Marian Mudder en Inge Ipenburg lazen op geheel eigen wijze een stukje voor.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten